WALL OF FAME

WALL OF FAME
Wall of Fame - RiaNa Beauty

Wednesday, 11 July 2018

Jamu Ibu Dara Tip Top

Jamu Ibu Dara Tip Top
Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.

Amalan memakan jamu merupakan amalan turun-temurun wanita Melayu sejak zaman berzaman. Memakan jamu bukan untuk wanita pertengahan umur atau wanita lanjut usia. Wanita yang masih muda belia, masih belasan tahun pun amat baik jika mengamalkan jamu. BUkan saja untuk cantik, malah untuk kesihatan diri.

Banyak manfaat dan kebaikan dengan memakan jamu dengan dos dan cara yang betul. Pantang larang dibuat supaya khasiat jamu yang dimakan lebih berkesan dan perubahan yang diingini dapat dilihat dalam masa yang singkat (bergantung kepada individu). Mana-mana jamu pun ada pantang larangnya, yang penting pengguna yang patut lebih tahu kandungan jamu yang asli adalah herba-herba mujarab yang mempunyai khasiat dan kesannya tersendiri. Jika bercampur dengan ubat atau pil-pil sintetik lain akan mengurangkan malah menghilangkan kemujaraban dan khasiat jamu.
KHASIAT & KEBAIKAN JAMU IBU DARA TIP TOP :
- 100% herba asli
- Memelihara kesihatan dalaman secara keseluruhan
- Maintain Rapat, Ketat, Padat, Mantap & Lebih Bertenaga
- Menjadikan bentuk badan lebih menawan
- Mengatasi masalah keputihan, bau kurang enak & kegatalan miss-V
- Mengatasi masalah Miss-V berair, becak atau longgar
- Menjadikan Payudara & Punggung Kembali Anjal dan Montok
- Peredaran Darah Lancar, Wajah Kembali Berseri
- Melegakan senggugut
- Lawas Membuang, Toksin Disingkirkan
- Kitaran Haid Normal & Lancar
- Membuang angin berlebihan dalam badan
- Rawat Masalah Cyst & Fibroid Secara Semulajadi
- Aliran Susu badan Lebih Lancar
- Menstabilkan hormon badan
- Melegakan lenguh2 badan
- Mengatasi masalah bau badan / peluh
- Menguatkan otot rahim & menyuburkan rahim
- Kembali Ghairah seperti pengantin baru
* Boleh diambil wanita belum berkahwin, dalam pantang juga menyusukan anak

SIAPA KAH YANG SESUAI UNTUK MENGGUNAKAN?

1- Wanita yang belum menopaus.
2- Wanita yang farajnya berlendir dan berair
3- Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau
4- Wanita yang seluar dalamnya basah akibat air dari faraj bukan kencing
5- Wanita yang Rahim kembang lepas bersalin
6- Wanita bermasalah rahim kembang selepas period
7- Wanita bermasalah rahim kembang yang tidak datang bulan
8- Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap
9- Wanita yang ingin rasai semula malam pertamanya bersama suami

CARA PENGAMBILAN JAMU IBU DARA TIP TOP* 😋

👉Mengandungi 30 biji kapsul.
👉1 bji pagi atau malam.
👉Ambil selepas sarapan.

Harga:
Rm 45 sm / Rm 50 ss

Wasap:018 8739885

Charcoal Mask Cream

Charcoal Mask Cream 
Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.:Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.
Charcoal Mask ini berasal dari bahan-bahan alami
: Dapat menghilangkan kelebihan minyak di wajah
: Membersihkan dan menanggalkan segala kotoran dan sel kulit mati
: Mengangkat komedo serta mengecilkan pori-pori
: Membuat wajah menjadi bersih dan mencerahkan kulit wajah
: Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif .
* Black heads removing
* Oil control
* Acne removing

Harga:
Rm 30 sm /Rm35 ss

Wasap:
018-8739885

Tuesday, 10 July 2018

Amirna Pills

Amirna Pills
Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.
AMIRNA PILLS ini akan menjadikan suami anda GEMBIRA dengan isteri KETAT MANTAP PERAWAN walau selepas melahirkan 4 cahaya mata.
Masalahnya ialah ramai isteri tidak sedar hubungan semakin HAMBAR kerana suami BERDIAM diri dan hanya "REDHA" aje dengan keLONGGARAN isteri.Kami mampu menjadikan wanita kembali PERAWAN seperti anak DARA.MISS V KETAT sePANTAS 3 HARI!!dan sebagai BONUS PAYUDARA MAKIN MONTOK, PERUT MAKIN KEMPIS dan BERGELORA!!


RAMUAN AMIRNA PILLS :
1. Buah manjakani
2. Kacip fatimah
3. Bunga pakma
4. Daun sirih- Akar Kayu

Hanya yang TERBAIK untuk wanita diluar sana.. HALAL dan di JAMIN 100% berkesan, memang tak rugi utk mendaptkan kembali suasana di hari malam pengantin anda.Inilah rahsia bidan kedah…warisan turun-temurun.TAK RUGI mencuba
Sekali cuba pasti nak lagi..


Amirna Plus Tablet adalah ubat tradisional sediaan dari herba semulajadi untuk kesihatan dalaman wanita sejak dari tahun 1913. Ia dirumus dari campuran herba : Corton Caudatum, Helicteres Isora & Trachyspermumza Ammi Amirna Plus Tablet berkesan membantu mengatasi masalah khususnya untuk wanita yang sudah berkahwin ataupun yang masih dara.

** Masalah Keputihan
** Masalah Senggugut
** Dapat merapatkan pangkal rahim
** Mencantikkan payudara (Gebu/Montok)
** Diambil sebagai rawatan selepas bersalin dengan mempercepatkan proses pemulihan dan membantu mengetatkan otot vagina
 ** Meningkatkan kepuasan seksual dengan
** Menguatkan otot kemutan
** Membantu membersihkan faraj selepas haid dan bersalin
** Menguatkan otot tubuh serta menambah tenaga badan

Rumusan herba terbaik untuk penyakit-penyakit wanita yang mungkin menjejaskan keharmonian rumah tangga dan rumusan herba terbaik untuk mengembalikan keceriaan hubungan suami isteri.


INFO & CARA PENGGUNAAN AMIRNA PILLS MENGIKUT SITUASI :
1. Penyakit keputihan (Candidiasis Vaginal, Vulvovaginal Candidiasis)
Ciri-ciri penyakit ini adalah cairan bening yang dikeluarkan oleh alat kelamin intim wanita yang berbau menyengat, cairan bening, agak kental, berwarna putih, kekuning-kuningan, kehijau-hijauan atau kemerah-merahan yang keluar dari vagina. Salah satu ciri yang lain adalah keluarnya cairan tersebut diikuti gejala rasa gatal, iritasi, rasa nyeri saat berhubungan intim, rasa nyeri pada perut bahagian bawah, berbau atau aroma tidak sedap kadang-kadang diikuti oleh pendarahan.Cairan bening yang dikeluarkan atau disekresi organ kelamin wanita pada bahagian rahim(uterus), leher rahim (cervix uterus) dan vagina akibat terinfeksi organ tersebut oleh mikroorganisme.

Cara Pengambilan :
1- Makan 1 biji 3 kali sehari
2- Masukkan 1 biji pil kedalam faraj selama minima 6 jam pada waktu malam.
(Diamalkan seminggu sekali atau mengikut keperluan)


2. Sengugut (Dysmenorrhoea)
Himpunan simptom fizikal, psikologi, dan emosi yang berkait dengan kitaran haid wanita. Berkait rapat dgn proses ovulasi yg berlaku pada kitaran haid. kesakitan sengugut primer oleh pengeluaran PROSTAGLANDIN dari dinding rahim secara berlebihan menyebabkan pengecutan otot rahim berlaku dgn lebih kuat.

Cara Pengambilan :
1- Makan 1 biji 3 kali sehari
(Terbaik diamalkan selama 1 bulan secara berterusan)


3. Merapatkan Pangkal Rahim / Faraj
Otot faraj dan kawasan perinium akan menjadi semakin lemah dengan pertambahan usia.
Sewaktu kehamilan, tubuh wanita mengalami beberapa perubahan fizikal. Selepas kelahiran, tubuh wanita juga mengalami perubahan termasuk pada faraj yang didapati tidak lagi sama seperti dulu.
Hubungan seks tidak lagi memuaskan seperti sebelumnya. Koyakan faraj yang anda alami mungkin berlebihan memandangkan saiz bayi yang dilahirkan dikategorikan sebagai besar (melebihi 4 kg).
Prosedur forseps juga boleh menyebabkan trauma pada faraj kerana ia membabitkan guntingan episiotomi yang lebih panjang. Trauma yang dialami seperti koyakan pada faraj, koyakan pada serviks dan keadaan otot dubur serta permukaan dalaman dubur juga mempengaruhi keadaan ini.Untuk merapat dan mengembalikannya –

Cara Pengambilan :
1- Makan 1 biji 3 kali sehari
(Terbaik diamalkan selama 1 bulan secara berterusan)

2- Masukkan 1 biji pil ke dalam faraj selama minima 6 jam setiap malam
(Pil dimasukkan kedalam faraj seminggu sekali atau mengikut keperluan)


4. Mencantikkan payudara (Gebu dan Montok)
Payudara kecil atau lembik disebabkan banyak perkara. Pertama kerana kekurangan hormon dan menyebabkan pertumbuhan terbantut.
Faktor kedua disebab faktor seperti lepas melahirkan anak. Wanita yang melahirkan anak kebanyakannya berlakunya perubahan hormon dan kematian sel-sel kulit.
Armina Plus Tablet mengandungi rumusan yang membantu mencantikkan payudara anda.

Cara Pengambilan :
1- Makan 1 biji 3 kali sehari
(Terbaik diamalkan selama 1 bulan secara berterusan)


5. Rawatan Selepas Bersalin
Trauma dengan proses kelahiran – Bayi yang keluar melalui vagina wanita akan menyebabkan tisu vagina yang lembut luka. Apatah lagi, yang digunting (episiotomi) dan dijahit. Luka ini akan mengambil masa sehingga berminggu-minggu untuk sembuh sepenuhnya.

Perubahan hormon dan emosi – Kelahiran anak akan membawa perubahan yang besar dalam hidup. Penjagaan anak dan proses berpantang akan sedikit sebanyak membawa tekanan emosi kepada ibu. Ditambah lagi dengan perubahan hormon yang akan mempengaruhi emosi dan keinginan seksual ibu.

Perubahan fizikal – Jarang wanita lepas bersalin merasa seksi kerana bentuk fizikal yang mengalami perubahan ketara seperti tubuh yang makin berisi, menggeleber, kulit perut merekah dan badan berjerawat. Ibu merasakan dirinya tidak menarik lagi.

Masalah Kelonggaran Faraj - Kawasan faraj juga menjadi longgar dan otot di kawasan berkenaan menjadi lemah dan keadaan akan berterusan jika rawatan yang sepatutnya tidak diambil.

Amirna Plus Tablet membantu mengembalikan kekuatan otot dan mengetatkan faraj .Menyerap dan membuang kotoran/toxin yang terdapat serta memulihkan se-sel yang rosak.

Cara Pengambilan :
1- Makan 1 biji 3 kali sehari
(Terbaik diamalkan selama 3 minggu secara berterusan)

2- Masukkan 1 biji pil kedalam faraj selama minima 6 jam setiap malam.
(Pil dimasukkan kedalam faraj seminggu sekali atau mengikut keperluan)


6. Meningkatkan Kepuasan Seksual
Antara faktor yang penting dalam hubungan kelamin ialah mencapai kepuasan seksual dimana proses kemutan dan keketatan lubang faraj menjadi antara aspek utama yang mempengaruhi.
Mengekalkan faktor ini amat sukar memandangkan manusia amat dipengaruhi oleh proses penuaan,kematian sel ,trauma,jangkitan kuman/penyakit dan proses melahirkan anak.
Amirna plus tablet mengandungi rumusan yang terbukti bukan sahaja membersihkan kawasan tersebut dan menyerap kotoran malah menguatkan otot faraj/pangkal rahim (bulbo cavernosus) serta mengetat dan merapatkan bahagian sensitf tersebut.

Cara Pengambilan :
1- Makan 1 biji 3 kali sehari
(Terbaik diamalkan selama sebulan secara berterusan)

2- Masukkan 1 biji pil ke dalam faraj selama minima 6 jam pada waktu malam
(Diamalkan seminggu sekali atau mengikut keperluan)


7. Membersihkan faraj selepas pantang atau haid
Proses haid akan membuang keluar darah, mukus dan sel-sel yang sudah mati. Proses ini berlaku dalam tempoh yang agak tetap daripada masa akil baligh sehinggalah menopaus (putus haid) kecuali semasa mengandung dan penyusuan.

Sering menyebabkan ketidakselesaan dan kekotoran mendap yang menyebabkan jangkitan kuman dan berbagai penyakit lain.

Amirna Plus Tablet terbukti berfungsi menyerap semua kotoran seperti span dan membersihkan kotoran dalam aliran darah dan bahagian yang terbabit.

Cara Pengambilan :
1- Makan 1 biji 3 kali sehari
(Terbaik diamalkan selama sebulan secara berterusan)
2- Masukkan 1 biji pil ke dalam faraj selama minima 6 jam pada waktu malam
(Diamalkan seminggu sekali atau mengikut keperluan)


AWAS:
Dilarang perempuan mengandung menggunakannya.
Anak dara tidak dibenarkan memasukkan pil ke dalam faraj.


KELEBIHAN ARMINA PILLS :
1. Keputihan hilang serta merta..
2. Menyegarkan badan
3. Memberi tenaga
4. Mengetatkan pangkal rahim(selepas 6jam pengambilan)
5. Menggebu dan memontokkan payudara..
6. Melancarkan haid
7. Mengatasi masalh buasir
8. Membanyakkan susu badan
9. Mengatasi masalah urat saraf (lenguh2, sakit lutut, sakit tumit. Selepas 2 jam pengambilan..


AMIRNA PILLS TABLET JUGA DAPAT MEMBANTU MENYELESAIKAN MASALAH BERIKUT :
✔ Keputihan hilang dgn serta merta...
✔ Segarkan tubuh badan dari keletihan...
✔ Memantapkan payudara gebu dan montok.....
✔ Mengetatkan pangkal rahim sendat dan padat selepas 6 jam pengambilan....
✔ Membantu kaum wanita memiliki keupayaan seks yg kuat....
✔ Merawat wanita lepas pantang dan selepas datang bulan.....
✔ Melancarkan peredaran haid teratur....
✔ Menambah susu ibu yg menyusu....
✔ Mengatasi masalah buasir....
✔ Mengatasi masalah penyakit yg berkaitan dgn urat saraf(sakit tumit,lutut& lengguh2 badan)...In Syaa Allah,,selepas 2 jam pengambilan

Harga:
Rm 45 sm / Rm 50 ss

Wasap:018-8739885

Chubby Chubby Gold

Chubby Chubby Gold
Image result for CHUBBY CHUBBY GOLDImage result for CHUBBY CHUBBY GOLDRelated imageFoto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.
CHUBBY CHUBBY GOLD 
WEIGHT GAIN MILK ADVANCE FORMULA 

Jadi bahan lawak kerana badan sekeping bak papan? 
Geram tengok wanita lain shape cantik montok SOLID? 
Bertahun sakit hati diperli tubuh macam tak cukup makan? 
Suami nak main cubit-cubit pun kena fikir banyak kali? 
Kini anda boleh tersenyum lega & bersedialah dengan pujian yang BAKAL diterima selepas mencuba Chubby Chubby Gold Weight Gain Milk! 

Chubby-Chubby Gold diformulasi khusus untuk membantu mereka yang sangat kurus, cengkung dan 'aset' yang langsung tidak menonjol (wanita). Dengan pengambilan konsisten ia mampu mendapatkan kembali berat badan ideal, lekuk tubuh badan yang lebih menarik dan montok serta mantap bertenaga! Ramai yang sudah dapat melihat hasilnya seawal 1 botol yang PERTAMA! 

FUNGSI & KELEBIHAN CHUBBY CHUBBY GOLD 
WEIGHT GAIN MILK ADVANCE FORMULA : 
✔ Membantu menambahkan selera makan 
✔ Menaikkan berat badan ke tahap ideal 
✔ Membuatkan bentuk badan lebih solid & montok 
✔ Mencantikkan kulit dengan pengambilan berterusan 
✔ Membantu memudarkan parut & mencerah gebukan kulit 
✔ Menganjalkan juga memantapkan payudara & punggung 
✔ Tinggi kalsium untuk kesihatan gigi dan tulang 
✔ Mencantikkan kuku dan rambut 
✔ Kekal bertenaga, cergas walau seharian bekerja 
✔ Membantu memanaskan badan & melancarkan perjalanan darah 
✔ Memperbanyakkan susu ibu bagi yang menyusui bayi 
✔ Kesan seawal 7 hari! 

KANDUNGAN UTAMA CHUBBY CHUBBY GOLD 
WEIGHT GAIN MILK : 
● Skimmed milk    ● Protein     ● Sugar 
● Vegetable oil    ● Fibers     ● Natural chocolate flavor 
● Natural vanilla flavor     ● 10 type of vitamins 
● 10 type of minerals     ● Soya lecithin 

CARA PENGAMBILAN
1 sachet sehari sebelum makan

Harga:
Rm50 sm /Rm55 ss


Wasap:018-8739885

Saturday, 7 July 2018

Vaseline Lip Therapy

Vaseline Lip Therapy
Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.
Ready stock :
👉ROSY LIPS & ORIGINAL

Guna vaseline rosy ni sekali calit kat bibir dah pink2 gitu bibir 😍. Lelaki pon boleh guna tau.

💞kecil, mudah dibawa
💞 menjaga agar bibir tetap lembab
💞 membuat bibir jadi lembut, halus
💞 mengembalikan warna asal bibir
💞mencegah kulit bibir pecah dan berdarah
💞 memudarkan warna hitam pada bibir
💞memberi warna pink
💞sesuai buat bibir yang sangat kering bahkan mengelupas. 
💞Moisturizing, tidak cepat hilang, dan tidak membuat bibir terasa kering. 
💞Memberikan warna merah alami 💋💋

Harga:
Rm 25 sm / Rm 30 ss
Wasap:018 8739885

Sabun Honey Glow

Sabun Honey Glow
Image result for SABUN HONEY GLOWImage result for SABUN HONEY GLOWImage result for SABUN HONEY GLOWImage result for SABUN HONEY GLOWFoto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.
HONEY GLOW SOAP (hilang daki)

👉🏻 "Tonyoh-Tonyoh Confirm Terus Putih"
.
👉🏻Honey Glow Soap ialah produk terbaru inovasi terkini..Set hilangkan kulit gelap, kusam dan berdaki. Kesan pencerahan dapat dilihat seawal 3 minit.

INFO:
🌺 Honey Glow Soap diperbuat daripada MADU ASLI dengan tambahan Wangian Lavender serta dari bahan-bahan semulajadi
🌺 DIJAMIN SELAMAT dan BERKESAN
🌺 Tiada kesan sampingan
🌺 Sesuai digunakan oleh semua peringkat golongan samada LELAKI & WANITA.
🌺 KKM - NOT 161203227 K
🌺 Honey Glow Soap - sabun 100% ASLI ORIGINAL (dijamin)

KEBAIKAN HONEY GLOW SOAP:
💕 Membantu membuang daki degil.
💕 Membantu menghilangkan sunburn.
💕 Membantu mencerahkan kulit.
💕 Membantu menghilangkan bahagian badan yang gelap,
stretchmark, dan menghalus kulit.
💕 Mengembalikan kulit selembut kulit bayi.
💕 Hasil mulai terlihat setelah pemakaian 1 minggu secara teratur.
💕Menghilangkan hitam-hitam tak diinginkan dibahagian tertentu seperti garis-garis paha dan siku.
💕 Menghaluskan dan mencegah pecah-pecah pada siku kaki

CARA PENGGUNAAN HONEY GLOW SOAP:
👉🏻Pertama sekali basuh sabun.
👉🏻 Kemudian sental sabun di kawasan yang berdaki.
👉🏻 Bilas kawasan tersebut dengan air bersih.
👉🏻 Disyorkan pakai 2 kali sehari untuk kesan yang lebih efektif.
👉🏻 100gram untuk kegunaan sebulan. Nak jimat lagi potong 4 hihihi.

Harga:
Rm 40 sm / Rm 45 ss

Wasap:0188739885

Bee Venom Skincare 4in1

Bee Venom Skincare 4in1 
Image result for BEE VENOM SKINCARE 4IN1Foto RD Beauty Pemborong Kosmetik Termurah.Image result for BEE VENOM SKINCARE 4IN1Image result for BEE VENOM SKINCARE 4IN1
 Set ini mengandungi:
🌷Bee venom serum
🌷Bee Venom moisturizer & repairing
🌷Bee Venom Honey liquid cleanser
🌷Bee Venom Sunblock foundation

KEBAIKAN SET BEE VENOM 4 IN 1

🌸Moisturiser & repair skin
👉🏻membaiki struktur kulit rosak 
👉🏻mengurangkan kepedihan dan kesakitan kulit
👉🏻menguatkan antibodi kulit
👉🏻merawat jeragat dan jerawat
👉🏻mencerahkan kulit 
👉🏻mekap primer agar mekap tidak crack

🌸Foundation bee venom 
👉🏻menutup cela dan kekusaman kulit
👉🏻menghalang dari UVA UVB
👉🏻membuatkan kulit nampak gebu
👉🏻mengandungi vit E yang melembapkan kulit
👉🏻membaiki kulit watu siang

🌸Serum 
👉🏻menjaga kelembapan kulit
👉🏻mempercepatkan proses pencerahan
👉🏻mengurangkan eyebag 
👉🏻mengurangkan open pores
👉🏻menyihatkan kulit
👉🏻mengandungi vit c dan e utk kulit kekal sihat

🌸Liquid Cleanser
👉🏻membersihkan kulit sehingga ke dalam pori
👉🏻menyegarkan kulit
👉🏻kuasa pencerahan kulit
👉🏻anti jerawat/merawat kulit sensetif
👉🏻merawat ekzima
👉🏻untuk mngurangkan jeragat

KEBAIKAN BEE VENOM:  💞anti penuaan
💞 menghilangkan jeragat, parut, kekusaman kulit, meremajakan kulit
💞meredakan kemerahan kulit

Cara pakai Bee Venom 4in1:

1. bersihkan wajah terlebih dahulu dgn Bee venom honey liquid cleanser
2. lap kering dgn tuala bersih
3. ambil 1 kapas muka dan titiskn 3 titis serum kemudian di sapu dr bawah wajah menghala ke atas wajah, sapu juga leher dgn sekata,bila sudah serata biarkan 2-3 min serum itu meresap
4. sapu rata bee venom moisturizer
(blh pkai siang atau mlm)
5. sapu rata bee venom sunblock foundation sblm keluar rumah
ATAU
6. sbg sapuan asas(foundation) sblm memakai mekap
(di pakai waktu siang sahaja)

Harga:
Rm 60
(Postage rm 9 sm /Rm 13 ss)
Wasap:0188739885

CC Cushion Sweet V

CC Cushion Sweet V
Image result for CC CUSHION SWEET VImage result for CC CUSHION SWEET VImage result for CC CUSHION SWEET V
CC CUSHION SWEET V 😍

👉FREE REFILL 
👉Available code :
🌹 kotak putih (mix pink) 
🌹 kotak gold (mix purple)

💕Mencerahkan kulit 
💕Menutup cela sambil merawat jerawat dan jeragat 
💕Menutup liang pori 
💕Muka kelihatan GLOwING!! 
💕Muka menjadi PINKY ☺

Harga:
Rm 30  sm / Rm 35 ss
wasap:018 8739885

Wednesday, 4 July 2018

BABY GLUTA PLUS VIT C

BABY GLUTA PLUS VIT C
Image result for BABY GLUTA PLUS VIT CImage result for BABY GLUTA PLUS VIT CImage result for BABY GLUTA PLUS VIT CRelated imageImage result for BABY GLUTA PLUS VIT C

Baby Gluta Vitamin C
  
2 supplement in 1 box! 

1 box terdiri 50 kapsul.
30 softgel Gluta
20 softgel Vitamin C.

Kulit jadi putih bersih, bebas jerawat seluruh badan hanya dengan Gluta Baby!


Cuba anda bayangkan, 

4 kapsul Gluta Baby = 5x suntikan untuk putih /8-+0 kapsul Gluta biasa.

Dengan Inovasi kapsul yang  terbaru, 90% nutrien dpt diserap terus  ke dalam tubuh, tanpa meninggalkan sebarang kesan sampingan.

GLUTA BABY,  BUKAN HANYA MEMUTIHKAN KULIT WAJAH,  tp juga  sekaligus SELURUH ANGGOTA BADAN. 

Dengan gabungan Vit C + Gluta, kulit semakin cepat putih.
 Kalau putih itu normal,  tp dengan GLUTA BABY, anda akan dapat lihat kesan seperti  PUTIH BERSIH, BEBAS JERAWAT & JERAGAT  JUGA KESAN PARUT!


Kulit lembut, dan berseri  bagaikan BABY SKIN. .

Memutihkan wajah, ketiak, miss v, siku, lutut hingga ke kaki.

Menyihatkan tubuh badan & mata 

Vitamin C membuat imunisasi  tubuh anda semakin kuat & stamina tetap terjaga! 

Mata panda juga hilang !

Menghilangkan kedutan di wajah

Cara pengambilan.

Pagi : 1 biji Vitamin C

Malam : 1 biji Gluta

Harga:

Rm85 sm /Rm 90 ss

Wasap:018 8739885