WALL OF FAME

WALL OF FAME
Wall of Fame - RiaNa Beauty

Monday 7 October 2019

Dr Yanhee Skincare

Dr Yanhee Skincare
Image result for dr yanhee skincare

 photo 1b4after_zps2d0a4ff6.jpg
DR. Yanhee Vitamin C + Arbutin + Papaya + Sabun Kolagen  Super Pemutih 60g Formula Luar Biasa DR. Yanhee  --
> Papaya + Vitamin C + Collagen + Arbutin + Campuran Herba yang terpilih Mencuci ke dalam dan melembab kulit Menghilangkan Jerawat, Keradangan Jerawat & Fibrosis Jerawat, Blemishes, Freckles, Bintik Hitam. Melembut, Menegang and Melicinkan Kulit. Semua kandungan adalah untuk memutih, jerawat, anti-penuaan dan selamat untuk digunakan, 
 VITAMIN C: Perlu untuk Sintesis Kolagen, adalah antioksidan dan boleh membantu mengurangkan kerosakan kulit yang disebabkan oleh radikal bebas, Pengurangan kedutan dan Pemulihan Kulit. 
ARBUTIN : Selamat & pencerah Kulit yang hebat. Melindungi kulit daripada kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas.
PAPAYA: Kaya dengan antioksida dan mengandungi enzim khas yang dipanggil Papain yang boleh menghapuskan sel-sel mati dan menyembuhkan kekotoran kulit, bermakna pengelupasan yang hebat. Mengurangkan freckles atau tompok coklat. Melicinkan kulit dan mewujudkan kulit yang sihat berseri. 
COLLAGEN: Sejenis protein yang memberi sokongan kepada struktur kulit untuk memastikan ia kukuh dan licin serta menegangkan kedutan kulit. Menghilangkan Parut Jerawat. Anti-penuaan. 


Pekej termasuk: Krim Siang DR. Yanhee dengan SPF50 (5g) + Krim Malam 1 (5g) + Krim Malam 2 (5g) + Sabun Kolagen  Super Pemutih 60g  
Krim Malam 2 yang dirumus khas menggunakan kunyit (herba ke-4 tertinggi di dunia yang kaya dengan anti-oksida!) 
Kunyit boleh membantu mengurangkan jerawat, pigmentasi tidak sekata, lingkaran hitam, dan lain-lain. Kunyit juga telah digunakan lebih 2000 tahun di India sebagai makanan dan perubatan dan memanggilnya "Serbuk Suci". 
** Produk ini telah diuji selamat oleh Hospital Antarabangsa Yanhee. ** Hospital Antarabangsa YANHEE adalah hospital yang terkemuka di dunia dan terkenal dengan kepakaran pembedahan plastik dan kosmetik.

Cara Menggunakan:
~Cuci wajah menggunakan sabun
~Sapukan night moisturizer pada waktu malam untuk memudarkan jeragat,mengecutkan jerawat dan mencerahkan kulit

~Sapukan juga night cream melasma untuk kesan yang lebih berkesan secara nipis sahaja
~Sapukan Day cream SPF50 untuk Uv Protection



DAPATKAN KULIT YANG CERAH
KESAN KETARA DAPAT DILIHAT DALAM MASA 7 HARI !!!!!

Harga:
Rm 65 sm/Rm 70 ss
Wasap:0188739885